dinsdag 19 mei 2015

Afwerken !!!

Mijn bonte keukenhanddoeken zijn klaar....afgewerkt en gewassen.

babydekentje
Het geweven dekentje is afgewerkt met een lekker fleece-je aan de andere kant. Lekker warm!!!
babydekentje
Van het oefenstuk maakte ik nog 2 poppendekentjes....
2 poppendekentjes
Leuk ...even een muis tussen gelegd.


Van deze geweven katoenen lap maakte ik gasten handdoekjes.

gasten handdoekjes
Toch fijn als alles weer mooi afgewerkt is.
Maar het bruist nog steeds in mijn hoofd van de weefplannen en ik ga nog even door....

groetjes
ferme marie




2 opmerkingen:

  1. Ik ben behoorlijk jaloers bij het zien van jouw kunstwerken! Ik zou zo gaan leren weven... Maar ja, veel te klein huis daarvoor.
    Geniet maar van het plannen maken en uitvoeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, gij zij echt nie te stoppen voor de moment! Zoveel in ene keer afgewerkt, ik ben stikjaloers! Laat het nog maar wa bruisen in je hoofd, het komt goed!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen