woensdag 15 oktober 2014

weven

Mijn groot weefgetouw stond leeg en dat is niet mijn ding. Ik heb er bijna 2 weken overgedaan om een ketting te scheren en dat kwam door gebrek aan tijd". De winkel waar " tijd " te koop is, is onvindbaar.

terugkerende keper 4
Maar hier, het is gelukt . Het moeten keukenhanddoeken worden en ik hou van felle kleuren. Een mooie teruggaande keper en er is al 1 handdoek geweven.
Met een trapgetouw en momenteel te bedienen met 1 voet, want de andere laat het afweten, gaat het toch vooruit.

Breien ben ik ook nog aan't doen. Ik ben de poncho van Lang  Yarns aan't breien. Alleen heb ik andere wol gebruikt Silvi van Scheepjes.

Een heel mooi model met kabels en in 4 delen te breien.

Langs Yarns Malou
Dit weekend heb ik ook Ikat inslagdraad een ontwerp gemaakt. Het is voor de module verf en afbindtechnieken. Heel boeiend !!!!


Voila, ferme marie gaat rusten met haar voet omhoog en hopelijk is de ontsteking vlug genezen.

groetjes
ferme marie

2 opmerkingen:

  1. inderdaad heel mooie poncho, heb al eens zoiets gelijkaardigs gezien en was toen ook al helemaal verkocht. Vlug beterschap met je voet. Lut

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige poncho! Krijg meteen zin om er ook aan te beginnen..
    groetjes, Stien

    BeantwoordenVerwijderen