donderdag 11 april 2013

Lyme regis sjaaltje

Joepie, ik ben weer aan't breien.
Dinsdag op controle geweest. De brace mag af. Ik mag nu licht huishoudelijk werk doen, daar hoort dus handwerk bij. Alleen geen tuinwerk en niet heffen , dat was de boodschap. Nu nog wachten wanneer ik terug mag fietsen. daar verlang ik ook naar.
Joepie, breien...
Ik had in de laatste spin-off een leuk sjaaltje gezien.
Het Lyme Regis scarf van Kirsti Johanson, breide ik uit zelfgesponnen merino met zijde.
Lyme regis scarf
Dan ben ik nog aan't haken aan mijn fantasie omslagdoek.


Dat heb ik al gesponnen op mijn spinnewiel.
Voila, ik geniet van mijn laatste 3 weken herstelverlof.

Thuisfront:
Harley, is aan de betere hand. Hij heeft een hoge dosis antibiotica gekregen. Keelontsteking en een ernstige verkoudheid met hoge koorts, dat bij mekaar was een super zieke poes. Harley at niet, dronk niet, moest niet meer buiten en dan is het baasje heel erg ongerust. Gelukkig hebben wij een superlieve dierenarts Els. Dank je Els.
Harley loopt weer buiten en zijn dames Pixel en Tipex volgen hem.

Er is nog goed nieuws. Ha, ja, ze geven dit weekend 20°C. Niet te geloven!!!
Vandaag regenachtig en al 8°C om 9u. en ze geven 15°C deze namiddag. Woh!!!
Je zou uit de bol gaan hé.
Ik bruis van energie!!


groetjes
Ferme marie

2 opmerkingen:

  1. gelukkig voor harley, en fijn dat je weer meer kan doen,gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enthousiasme,kijk je wel een beetje uit!
    Fijn dat alles weer de goede kant op gaat. Geniet er maar van.
    Die sjaal is prachtig, mooi patroon en mooie kleurverloop.

    BeantwoordenVerwijderen