woensdag 13 maart 2013

Bloemkindjes !!!

Raar, morgen gaat mijn gips eraf en het is niet dat ik hem ga missen, maar ik ben een beetje zenuwachtig!!!!

Maar deze morgen zag het er buiten zo uit.

Alles nog onder de sneeuw  ongeveer 10-15 cm en een mooi opkomende zon.
 Het was deze morgen - 19°C. Koud !!!!!
Mooi, de zon die haar warmte geeft en alles doet stralen.

 Mijn paasdecoratie is af !!!


kippetjes en bloemkindjes
Voor ik in ziekteverlof was, heb ik nooit naaldvilten gedaan. Ik wist dat het bestond, maar hoe het gebeurde was mij een raadsel...ik dacht...en lach niet... dat het met een warme naald ging of zoiets.
Ik was dus stomverbaast dat het gewoon met een naald gebeurde.
Eigenlijk was er iemand marloes,die mij heel nieuwsgierig maakte. Ze maakt mooie spulletjes met naaldvilten.
Zo maakte ik vandaag met naaldvilt, balletjes, waar ik nadien bloemkindjes van toverde.

bloemkindjes





De bloemkindjes waren leuk om maken.
Als er morgen nog sneeuw ligt ga ik nog iets met sneeuw doen, en moet ik deze avond nog iets voorbereiden.


Groetjes
ferme marie


4 opmerkingen:

  1. Een warme naald, haha, je kunt wel merken dat je iets hebt met de zorg.... Ziet er wel heel leuk uit! Groeten van De Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief zien die eruit gr marloes
    En sterkte morgen zal wel weer vreemd zijn een arm zonder kokertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow, die paasdecoratie ziet er megatastisch uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 't zal weer wennen zijn, maar 't is zeker een volgende stap, de gips eraf.

    BeantwoordenVerwijderen