woensdag 27 februari 2013

Gesponnen wol en een wiskasdoosje

Mijne Jo heeft al heel wat gesponnen en getwijnd.

1. zwartbles, 2. pomerol, 3. blauwe texelaar
Wat ben ik fier op mijne Jo.
Hij heeft gesponnen:
742g. zwartbles
482g. pomerol
435g. blauwe texelaar

En nu is hij aan de Manx Loaghtan begonnen.
Manx Loaghtan
Wat hij niet kan spinnen op het spinnewiel, de restjes doet hij met de spintol.
Een handige harry, mijne Jo en hij verdient een dikke proficiat !!!
Als mijn gips eraf is en ik kan  terug breien, wordt het eerst een trui voor mijne Jo.

Wat heb ik vandaag gedaan?
Al een tijdje verzamelde ik deze potjes, omdat ze er leuk uit zagen.
snoepdoosje Wiskas
En dat heb ik gemaakt:

poezen speldenkussen in een wiskasdoosje
Grappig !!!! en onderaan heb ik een beetje rijst gedaan om het een beetje gewicht te geven.
Misschien zijn er nog ideeen met dit doosje????

Groetjes
Ferme marie

1 opmerking:

  1. wat heerlijk dat jouw man het spinnen van de wol kan overnemen! fijn dat je straks eerst een trui voor hem gaat breien.
    en dat speldenkussen!!! wat een snoepje.
    je kunt misschien ook een doosje maken, dus alleen een dekseltje op het bestaande doosje.
    ik ga er nog eens verder over nadenken.

    met groet PUUP

    BeantwoordenVerwijderen