zaterdag 12 januari 2013

Weg bomen !!!!!

Het was even schrikken als ik woensdag van mijn werk kwam. Naast ons huis ligt nog een groot stuk grond waar binnenkort op gebouwd wordt. Het huis dat erop staat wordt gesloopt.
ervoor
erna
Pixel heeft alles op de voet gevolgd
Alles is nu zo kaal. De specht zal andere bomen moeten zoeken en voor de andere vogeltjes zijn er gelukkig nog bomen genoeg in onze tuin.
Het is allemaal weer even wennen.
Wat heb ik deze week gebreid. Ik ben nog steeds aan de  cameo shawl bezig.
cameo
Ik ben met de tweede kleur bezig maar het gaat niet vlug genoeg vooruit. 
Geduld , ferme marie
Marin
Marin is geblockt en het ziet er goed uit.

Verder is er weinig nieuws. Het is bar koud - 4°C en ze spreken van sneeuw. I love it.
Maar koude daar kan ik niet goed tegen. Geef mij maar warm en heel warm.

Ferme marie gaat breien en breien...

groetjes

4 opmerkingen:

  1. Dat gaat goed ,maar wat een kaal heid als er een paar bomen weg zijn hè gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat os toch altijd spijtig hè, als zo een plekje weer kaal wordt..... Ik zou willen voorstellen aan alle gemeentebesturen : ipv overal speelpleintjes aan te leggen, probeer speelbosjes te maken, haal de netels en doornstruiken weg en laat dan de rest maar groeien ! Daar kan ook veel beter in gespeeld worden !
    Die gebreide pop op de vensterbank ziet er ferm plezant uit trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja, dat moet wel even schrikken zijn... nog succes met de projecten, als het koud is kan je een warme sjaal wel gebruiken. Of worden het cadeautjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En dan opeens is je uitzicht anders, schokkend. Maar je bent er zo weer aan gewend, als er maar iets moois voor terugkomt.

    BeantwoordenVerwijderen