woensdag 16 januari 2013

Cameo is af!!!

Yes, yes, yes, de sjaal is af. Ik heb vandaag de laatste rij picotjes gemaakt en de rest draadjes in gestopt. Cameo is af!!!!
Daarop heb ik eerst nog een lekker pintje op gedronken. Ik kreeg het voor mijn kerst op't werk.
Tiense kweiker bio-bier
Hmmmm....het heeft mij gesmaakt.
Hier dus de finisch foto's:
cameo
De sjaal is heel mooi en helemaal mijn kleur. Ik heb hem gebreid met merinowol van Lang allemaal overschotjes. Er ging bijna 2 bolletjes wit in,  2 licht blauw, en 2 donker blauw.
Nu ben ik in de wolken want ik kan een nieuw project beginnen.


De sneeuw is dan toch gekomen en dat is natuurlijk fantastisch.

groetjes
Ferme marie



3 opmerkingen:

  1. Het is erg mooi geworden gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie shawl
    zo anders dan anders
    geweldig mooi gemaakt
    nu nog een foto waarop te zien is hoe prachtig de shawl jou staat!
    met groet PUUP

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg geslaagd. Weer een leuk patroon, ik ga het in mijn wishlist zetten...

    BeantwoordenVerwijderen