zondag 23 september 2012

Lowie of lowieze

 Ja, hier was iemand niet akkoord.
Waarom????
Een beer is mannelijk, zegt mijne Jo. Hij is stoer en sterk.
Maar sorry, hoor bij Annita noemt de beer Vera.
Ik heb haar een kleedje gemaakt en nu kan ze op stap met haar vriendjes. Haar naam is Lowieze, want was het een "hij" dat zou het Lowie geweest zijn.
Lowieze op stap met haar vriendjes

Deze week heb ik niet veel gedaan.
Ik wilde zo graag de beer breien dat Jo nog maar 1 kous heeft .
Dat zal ik deze week moeten goed maken.


Jo zijn sok

Ik denk dat ik nog een Lowie ga breien. Een stoer en sterke Lowie voor mijne Jo.

groetjes


1 opmerking:

  1. Oh wat zijn die beren toch leuk en ja je hebt ook stoere vrouwen beren hoor!!!!!
    Dat zal even spannend geweest zijn ,maar gelukkig goed afgelopen begrijp ik ,en wat een leuk beestenspul die lieve poesjes En ik vind dat je behoorlijk bezig bent die sok komt ook wel weer Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen