vrijdag 17 augustus 2012

Vilten !!!

Wol, en woloverschot wat doe je ermee.
Ik had zo een zak verzameld met allemaal wol dat ik niet kon spinnen en toen kreeg ik een idee om ermee te vilten.
Eerste geprobeerd met een klein beetje als proef


Overschot van wild schaap van Rillaar, daar wat gkleurde wol op en merino viltwol. Ja, gelukt zou ik zeggen.
Hop naar het tweede gedeelte. Lamswol dat niet gesponnen kan worden en merino enz...
placematje
Deze avond was de temperatuur buiten goed om nog wat met water en zeep te spelen. Ik was wel vergeten dat het nu vlugger donker werd.
Zoonlief, heeft flitsende foto's gemaakt.

vilten in de tuin
eindresultaat:
vilten 
Foto is niet zo goed genomen maar morgen neem ik een andere.

Als je niet weet wat je met de wol nog allemaal kan doen, dan hier een gekke foto.
je ziet er geweldig uit!!!

Groetjes
ferme marie

1 opmerking:

  1. Jeetje bezig bijtje wat maak je leuke dingen ,en geeft mij ook weer ideeën aan want inmiddels heb ik ook een rest zakje met wol die nie geschikt is voor spinnen Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen