zondag 15 april 2012

breitasje

Joepie, een dagje naar Nieuwegein met mijn zus die het kadoo kreeg voor haar verjaardag.
Vroeg op 4u45 maar dat hadden we ervoor over. Om 6u 45 zaten we al op de trein naar Rotterdam en dan naar Utrecht.
We hadden ons goed voorbereid. We wisten wie er allemaal een standje had , welke designers er kwamen en welke workshops er gehouden werden.

Ik kan alleen maar zeggen het was echt fantastisch. Waar ik vooral naar uit keek was mijn brei-spinvriendin Wolnuts . We leerden elkaar kennen via blog, mail , breien en spinnen. Het was echt leuk elkaar te ontmoeten !!!

breitasje van Jannie
Ze had voor mij een zelfgemaakt breitasje mee. Heel leuk ontwerp. Je steekt je haakkatoen of breiwol erin en hangt het aan je arm en ondertussen brei je of haak je. De wol rolt niet weg onder tafel of stoel. Heel handig en het kan overal mee.


Om mij te stimuleren met het spinnen had J. lontwol klaargemaakt . Dus je weet al wat ik vandaag ga doen. Spinnen natuurlijk!!!!
Dan zat er nog iets in het zakje dat niet alleen mij, maar onze Jo gelukkig maakte...een fietskaart van Groningen-Drenthe. Onze fietsvakantie is dit jaar die streek.

2 opmerkingen:

  1. Het klinkt super. Ik las op Ravelry dat het dit jaar veel drukker was dan vorig jaar. Da's goed, want als er veel volk is zal het volgend jaar zeker ook nog georganiseerd worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo vroeg opstaan, dat is echte passie ! Ik heb ook zo'n tasje, en het is heel handig - je breiwerk blijft ook netjes opgeborgen erin, geen kans dat je iets kwijt raakt... Je hebt een leuke dag achter de rug. Groetjes, Rozemie.

    BeantwoordenVerwijderen