vrijdag 17 februari 2012

Iedereen is naar Zwolle

Deze morgen, vloog onze postbode op zijn scooter hier de straat in. Hij had een pakje bij. Met lieve woorden zei hij: " Hier heb je zeker zitten op wachten".
Hmm....

Toen kwam er een  postbode met zijn wagen, ook nog een pakje leveren.
Toen was ik echt sprakeloos, ik geloof niet dat ik 2 woorden gezegd heb.
Ik schrok hoe gehavend het pakje was..
Maar de postzegels vertelden alles, een pakje uit Noorwegen.
Daar heeft mijn schoondochter uit Oslo voor gezorgd. Dank je XXXXXXX

Christel seyfarth shawl :

Ik ben aan rij 18 bezig en dan  rij 19 en dan mag ik aan de boorden beginnen.
Ik hield vroeger niet van eindeloos breien om iets af te hebben. Maar de patronen van Christel Seyfarth die zijn boeiend, niet vervelend, frisse kleuren. Ik heb nog geen minuut gehad van" jongens waar ben ik in godsnaam mee bezig". Neen, ik kijk al uit naar een volgend  breiwerk van haar.

Voila, nog een weekje uitrusten van mijn operatie en ik heb daar totaal geen probleem mee. Lekker breien en genieten van een heerlijk tasje koffie of thee met een zelfgebakken wafel.
doei
mija



2 opmerkingen:

  1. Oeps Mija, dat ziet er spannend uit. Sterkte hoor. Hé dat boek kreeg ik ook precies vandaag met de post. Leuk hè. Dit vind ik echt een topper in Granny's land. En jij boft ook met familie in het noorden van Europa. Tjonge, jonge. En je shawl gaat heel erg goed. Leuk hoor. Is je "brief" uit Haarlem al gearriveerd???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het ziet er toch wel indrukwekkend uit, dat litteken. Hopelijk herstelt alles goed. Rust maar goed, en geniet van je breiwerk en de mooie omgeving. En als je Zwolle gemist hebt... binnenkort (id paasvakantie) zijn er de breidagen in Nieuwegein. Da's nog dichterbij ook.

      Verwijderen