zondag 6 november 2011

Herfst en flower power sokken

Hey, hier ben ik weer. Vandaag was het een mistige dag maar we hebben toch een fijne herfstwandeling gemaakt op de benniksberg.
herfstwandeling
Ik heb met de bladeren gegooid, maar mijne Jo zei dat mijn armen te lang waren. De bladeren staan niet op de foto!!!!


Flower power sokken:
Ik vond het telpatroon op ravelry, gemaakt door Suzanne Chotty (= hexenkind op ravelry). Ze breide de sokken van de teen naar het been. Ik brei van been tot teen.
Ik heb wel de steken moeten aanpassen want 80 steken was te groot en nu 72 steken is juist gepast voor maat 37-38. Ik brei  met naalden 2,5 en de wol is Tweed van Lana Grossa, donker blauw en Schoppel crazy zauberball.
flower power sokken
De hiel is een versterkte hiel geworden .



Verder is er nog nieuws dat B. 3 maand stage Chemie gaat doen in Ierland. Ik vind het geweldig, zijn droom is uitgekomen.
Proficiat hé B.
Deze week moet ik nog een verjaardagskadoo maken voor ons L. Ze verjaart volgende week. Het zal weer spannend worden.

doei

2 opmerkingen:

  1. Hoi Mija.
    Wat sta je mooi op de foto in het bos, en met oma en jou zusje.
    De sokken waar jij nu mee bezig bent wat worden ze weer mooi.
    Ik heb ook al 2 x een paar sokken ingebreid met patroon.
    Ik heb de babysokjes net af,maar zet ze morgen even op de foto.
    Nu weer verder met Noorse sokken.
    Groetjes Hetty,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankzij Ravelry heb ik je blog gevonden, en gelukkig maar, want het is hier mooi! Prachtige herfstfoto's, zeg! En wat dapper dat je de kattensokken hebt gebreid. Ze staan op mijn verlanglijstje :o)

    BeantwoordenVerwijderen