vrijdag 17 juni 2011

oefening baart kunst

Hey,
deze morgen de garage opgeruimd en ineens hoorde ik de postbode voorbij snorren. Ik dacht, ik ga hem even opwachten. Hij had een pakje bij voor mij.
toverbal sokkenwol van Schoppel
Dank je Liske, mijn priemen liggen al klaar.

Latvian mittens
de binnenkant
Het borrelde al een tijdje in mijn hoofd om eens dikke wanten te breien met 2 of 3 kleuren. Op ravelry vond ik genoeg voorbeelden tot ik deze tegen kwam. Patroon te kopen maar ik dacht , ik ga dat zelf eens uittekenen. Het breit zalig, met priemen n°3. Aan de binnenkant geen lussen maar alles mooi mee gebreit.



Gisteren mijn boek toe gekregen waar ik bijna een maand moest op wachten.
Een heel handig boek met alle traditionele steken en patronen, van Noorwegen, Zweden en Denemarken. Vooral de Selbu wanten en handschoenen interesseerde mij en de sokken patronen.

Ik heb al gepoetst en het gras is ondertussen afgereden. Nu tijd om te hobbieeen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten