donderdag 23 juni 2011

AF!!!

klein egeltje
Wat fijn een paar dagen geleden zagen we waarschijnlijk moeder egel door de tuin slenteren. Nu loopt hier junior rond. Harley had" hem of haar" eerst gezien en was vol bewondering aan't kijken hoe zo een klein stekelig ding door het hoge gras liep.

Toen zag Harley mij met zijn bordje afkomen met kattenmelk maar dat het voor het egeltje was vond hij niet erg. Lief hé.

vespa heeft graag gezeldschap
B. heeft gedaan met examens en een verdiende rust , daar profiteert vespa van.

thee van citroenmelisse
Citroenmelisse is heerlijk als thee. Je komt helemaal tot rust , psychisch en fysisch. Ik drink zo een liter uit en dan lekker gaan slapen.

wol voor de volgende wanten voor B.

B. heeft deze kleuren gekozen voor zijn winterwanten. Deze wol heb ik gesprokkeld in het wolwinkeltje  vlijtig bijtje  in Werchter. Nu nog een gepast patroontje en we zijn weer vertrokken.

latvian mittens 
 Mijn eerste paar Latvian mittens zijn klaar. Het was zo plezant en nooit gedacht dat ik zo handig ben met 3 kleuren breien. Ik heb er nog niet genoeg van en deze winter zullen we allen warme wanten hebben.

Dit weekend wel bepaald zaterdag vertrekt K. de verdwaalde mekanieker met zijn fiets van Trondheim  naar Oslo, zo een 540 km op 24 uur te rijden.  Ze zijn met gigantisch veel mensen over heel de wereld die meerijden. K. we duimen voor je, dat je het mag uitrijden, binnen een goede tijd, en heelhuids mag aankomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten