zondag 27 maart 2011

mooi kreatief lenteweer

zo zag mijn tafel eruit na een weekendje prutsen. Ik vond zelfs mijn kat niet meer!!!
Hey allemaal,
Wat heb ik genoten van het mooie lenteweer vandaag. Het was in het zonneke 19°C, niet te geloven en dan wil je buiten zijn.
Deze morgen heb ik nog wat met mijn hexagonnekes bezig geweest. Mijn onderzettertjes zijn af en nu wil ik nog een klein doekje maken voor op een plateau te leggen. Zover ben ik al
tafelkleedje hexagon  
Vroeger was ik daar een beetje bang voor om aan zoiets te beginnen maar het is best leuk.

Dan deze middag begon ineens de zon te schijnen en ze gaf een zalige warmte. Ik had aan mijn prikbord nog een patroon hangen voor hexagoons te haken. Wat wol bij elkaar gezocht en mij in het zonneke gezet.
19°C wie had dat gedacht!!!
Hier de afrikaanse bloemetjes. Door mijn artritis in mijn handen is het eerst een hel bij het haken. Je hebt geen prima gevoel bij het vasthouden van de haakpen en dan schuift die precies uit je handen. Maar de aanhouder wint, want na een tijdje gaat het haken prima. Ik weet dat ik af en toe eens moet haken dat is goed voor mijn kleine gewrichtjes van mijn handen.

Dan moest onze Jo deze week een bezoekje brengen aan het ziekenhuis en  tijdens het wachten heb ik deze kous gebreid van cookie A.
Bij stress helpt absoluut "breien". Ondertussen heb ik 3 projecten waar ik aan bezig ben. Dat is mij nog nooit overkomen!

Nu komen nog de foto's van het kadoo van Aagje. Ik ben blij dat ik ze eindelijk mag tonen.
tas voor Aagje
klein tasje voor Aagje
Dat is dan weer. Ondertussen is het donker geworden en surf ik nog even op internet. I. en ons L. zijn nu ook actief op raverly, wat ben ik fier hun breiwerk te zien.  
Tot de volgende

2 opmerkingen: