maandag 7 maart 2011

make-up tasje

Vandaag eerst maar de strijk gedaan. Opgeruimd staat netjes!!
Dan lekker gekookt witte kool in witte saus, boeletten en patatjes. Jammer, ik moest alleen eten. Jo heeft de late en B. die is gaan sporten.
make-up tasje.
Dan vlug de afwas gedaan zodat ik met een gerust hart in mijn hobbykamer kan gaan prutsen. Er ontbrak bij mijn toilettas nog een klein zakje, een make-up tasje. Ik heb het mij gemakkelijk gemaakt voor een patroon. Een A4 blad in 2 snijden en je hebt een patroon met naad voor de buiten- en de binnenkant.
restjes stof
Toen ik een klein lapje nodig had voor de hoeken van de rits vond ik dit in de onderste la. Toen wist ik direct wat het volgende gaat zijn. Mijn hexagonnekes liggen hier nog, misschien zijn ze nog groot genoeg voor een paar bloempjes.
doei

2 opmerkingen:

  1. ooooh die kleuren! 't zou ook jeuken bij mij *bloos*
    ik zit nog volop in de wol hoor.
    en mijn pinguins hebben grote grijnzen teweeg gebracht :D
    Mijn collega's waren stomverbaasd dat ik dat zelf gemaakt had :D
    Echt wel "plaisir d'offrir" als je iets mag geven aan iemand die dat niet verwacht :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mija,
    Ik kom hier heel graag lezen en vooral ook kijken. Je maakt heel mooie dingen. Dat kleine toilettasje is prachtig.
    Ik hou heel veel van naaien (voor mijn kleindochters) en breien.
    groetjes, Stien

    BeantwoordenVerwijderen