dinsdag 22 maart 2011

Daar is de lente, daar is de zon!!!

Ja, het is zover, vandaag zijn de patatten geplant. Mijne jo heeft dat nog vlug gedaan voor hij morgen een bezoekje moet brengen aan het ziekenhuis.
De konijntjes zijn ook happy. Ze eten sinds enkele dagen lekker paardenbloemen en bladeren. Zijn erg gegroeid en kunnen echt genieten van het lekker zonneke.
Vanaf s'middags is het muisstil bij de konijnen. Ze liggen overal uitgerekt te slapen in het zonneke.

Mijn hexagonnekes gaan traag vooruit, maar ik heb er nu al....
5 hexagon
6 de in de maak
Tot nu toe heb ik met overschotjes gewerkt. Mijn onderzetters staan heel mooi onder een wijnglas of pint. Ze zijn heel mooi bij een gedekte tafel.
Hop, naar de volgende...
1 en 2 april is het brei-en haakdag in Nederland. Allen die zin hebben ga er naartoe. Er zijn verschillende workshops. Ik hou het in beraad, maar zin heb ik wel.
doei

Geen opmerkingen:

Een reactie posten