dinsdag 15 februari 2011

T'is af!!!

stichery
patchwork tafelloper
Joepie, het is af en ligt nu op onze tafel. Het quilten is niet echt mijn ding, maar het hoort erbij. Ik heb eerst de stichery gemaakt en daarrond lapjes geschikt naar eigen idee.
Mijn volgend project daarvoor ligt de katoenen tussenvoering klaar en de achterkant is ook al gekozen. Het is mijn derde groot project en bijna af!
plaid in patchwork
Het is met stofjes van Kaffe Fassett gemaakt en het wordt een zalig warme plaid.


Ik heb altijd periodes dat ik hevig brei en dan komen de kriebels weer om te naaien. Het is leuk daarin een evenwicht te vinden. Ik heb gisteren een nieuwe knip gekocht en daarbij heb ik beslist dat ik terug ga beginnen met kleding te maken voor mij. Vroeger naaide ik alles, jassen, broeken, bloesjes enz...Weldra kan je dat volgen op mijn blog.
nieuwe stofjes
 Zaterdag ben ik naar Pauli geweest in Leuven en natuurlijk leuke stofjes gezien en gekocht . Je weet echt niet wat kiezen!!!
Dan bij het vlijtig bijtje in Werchter langs geweest en nog wat stofjes op de kop getikt. Inspiratie genoeg!!


doei

1 opmerking: