zondag 23 januari 2011

start 2011

Yes, mijn eerste paar sokken van dit jaar is af. Goed zo!!
Maar niet alleen sokken maar ik heb ook een tas genaaid met bijpassend portemonneetje, om samen als kadootje weg te geven.

tas en portemoneetje

tas met voering
De tas heb ik al een paar keer gemaakt maar nu heb ik er ook een voering ingenaaid. Het idee van tas en portemoneetje vond ik bij eloleo.

ferme marie staat erop.
Het was geweldig plezant.

Vandaag ben ik dus mijn 2 de paar sokken bezig.
Ik had van ons L. de boeken van Cookie A onder de kerstboom gekregen.

Na veel lezen en tellen en nadenken is het model Lindsay geworden.

Deze week zijn mijn laatste verlofdagen van verleden jaar en ik moet maar 2 halve dagen gaan werken. Joepie dat wordt knutsel en veel breitijd.
Vandaag heb ik samen met oma sokken gebreid. Het was al enkele maanden geleden dat ze nog gebreid had, maar wat heeft ze ervan genoten!

groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten