maandag 25 oktober 2010

overknees breien !!

Hey allemaal,
Het is weer maandag en ik ben aan't aftellen want binnen een 1u1/2 moet ik gaan werken. Ik heb  nog tijd om even mijn blog aan te vullen.

Eerst mijn overknees: Het is plezant breien en na het uitrekenen van de minderingen in mijn patroon is dat toch gelukt.
Met 1 bol regia 100g.  zou het moeten lukken om  1 kous te breien. Lukt het , of lukt het niet, nog even afwachten.
overknees
Ik heb van Karel, mijn zoon een site kadoo gekregen voor het uitrekenen van mijn patroon. Ik zal mijn patroon helemaal uitwerken en dan kan iedereen het ophalen van mijn site of raverly. Dus nog even geduld.


Mooi kadoo van mijn zus gekregen. Ze heeft het zelf gemaakt.
klein breizakje
klein breizakje voor kousen of rondbreinaald
Dank je lieve zus , het is in gebruik en is heel handig!!

Nu nog een fotootje  van de konijntjes. Ze groeien als kolen. Spijtig dat we gisteren hebben moeten afscheid nemen van bolleke. Hij had zaterdag een flinke haal gekregen van pimmeke, de poes van de buren. Gisterenmiddag is hij overleden. Het doet toch weer even hartpijn. Je weet het dat het erbij hoort, maar het is onvermijdelijk.
Toch een mooie foto van het gezinneke:
Allé t'is zover. Ik moet mij psychologisch gaan voorbereiden want ik moet gaan werken en ik heb de late, dus dat is tot 19u. deze avond.
Ik zal blij zijn mijn collega's terug te zien want ik ben 1,5 week thuis geweest, overuren.
Ps mijne Jo is druk in de weer want hij is nachthokken voor de konijnen aan't maken. Het komt in orde zie ik.....
doei tot...

1 opmerking:

  1. Die overknees zijn echt knap. En dat zakje van ons tante ziet er ook fraai uit.

    BeantwoordenVerwijderen